I will put an english version and a "google-italian version"

From what I could read there seem to be some questions that certain systems will not be able to run FighterOps. Now, we will do our uttermost best to make sure an average system, at time of release, will be able to run FO with all sliders down.
Know that a lot of modern coding and rendering techniques give you excellent result for a far less increase of system needs. If we were to do these things with older code, it would indeed nock any PC's socks off and make it drop dead in it's shoes.
This may not, and cannot EVER be our intention.
Do know that there is alimit to the lower end systems that will be able to run FO. We simply cannot provide support for P3's and perhaps even the earliest P4's anymore. We are creating a flight simulator and it is obvious that FS are always system hogs. Especially if you want to run them with all sliders open.
The gentlemen in Area51 gotten an update of where we are at right now, and have recieved what can be seen as the first ingame screens. In the shape of the visuals from our skydome.
Seeying it is all done with code that will be integrated in the GFX engine, it is the same as a screenshot ingame from the sky at different times of the day.
I estimate a next dev diary after all issues have been solved with the next big pre-alpha build we are expecting in a couple of weeks. It will be adding several modules again like the skydome for example.
And now the oh so funny google italian

Da che cosa potrei leggere là sembra provenire alcune domande che determinati sistemi non potranno fare funzionare FighterOps. Ora, faremo il più bene il nostro uttermost per assicurarci un sistema medio, a periodo del rilascio, potremo fare funzionare FO con tutti i cursori giù. Sapere che le tecniche moderne molto di rappresentazione e di codificazione gli forniscono risultato eccellente per molto un aumento dei bisogni del sistema. Se dovessimo fare queste cose con il più vecchio codice, effettivamente nock calzini di tutto il pc fuori e rendere esso la goccia guasto in esso è pattini.
Ciò non può e non può MAI essere la nostra intenzione. Sapere che ci è alimit ai sistemi dell'estremità più inferiore che potranno fare funzionare FO. Non possiamo fornire semplicemente il supporto per P3 e forse neppure il P4 più iniziale più. Stiamo generando un simulatore di volo ed è evidente che il FS è sempre maiali del sistema. Particolarmente se desiderate farli funzionare con tutti i cursori aperti.
I signori in Area51 ottenuto un aggiornamento di dove siamo a ora ed hanno recieved che cosa può essere visto come i primi schermi del ingame. Nella figura delle rappresentazioni dal nostro skydome. Seeying che interamente è fatto con il codice che sarà integrato nel motore di GFX, esso è lo stesso come ingame dello screenshot dal cielo ai tempi differenti del giorno.
Valuto un diario seguente dello sviluppatore dopo che tutte le edizioni siano state risolte con la configurazione che grande seguente dell'pre-alfa stiamo prevedendo in una coppia delle settimane. Aggiungerà parecchi moduli ancora come lo skydome per esempio.
Anybody feel free to translate my original text t real italian
